Go

Go Back   PetFinder.my > Pet Welfare, Rescue & Adoption > Rescuers & Fosterers

Rescuers & Fosterers For rescuers and fosterers, the true heroes of PetFinder.my

Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 07-20-2010, 10:09 PM
tediber tediber is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Sep 2009
Location: Bandaraya Melaka Bersejarah
Posts: 164
Rep Power: 11
tediber is on a distinguished road
Default OrenJe : Kucing betina untuk `adoption` :)

Kisahnya,
kucing ini aku pernah jumpa di pejabat 8 bulan yang lalu ketika dia masih kecil. 2 hari kemudian dia hilang. rupa-rupanya dia masih di tempat yang sama cuma tinggal di tempat yang jarang aku jejaki di belakang bangunan.

http://myqza.blogspot.com/2009/10/n-...angn-satu.html

2 minggu lepas, jumpa dia semula. Kurus. Memanjang sahaja badannya. Dia tiada rumah. Homeless. :((

http://myqza.blogspot.com/2010/07/ka...dua-dalam.html

Setakat ini aku masih jaga dia di pejabat. Tidak dapat bawa dia pulang atas masalah yang tidak dapat di elakkan.

Minta jasa baik sesiapa yang sudi adopt dia boleh hubungi aku. Mereka yang di sekitar Melaka di alu-alukan. Di luar Melaka, jika ada yang mahu, dan jika hadir ke Catshow Ahad ini di Dataran Pahlawan, Melaka, boleh aku bawakan.

Harap sangat-sangat jika ada yang sudi.
Terima kasih.


Saya homeless


Saya kurang kasih sayang sebab itu kurus.



Tolong beri saya rumah. :((

Lain-lain gambar oleh di lihat di profile petfinder

http://www.petfinder.my/pets/13104/

Keprihatinan kamu di ucapkan ribuan terima kasih.
[/CENTER][/CENTER][/CENTER]
__________________
[
Reply With Quote
  #2  
Old 07-21-2010, 12:06 PM
thini thini is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 400
Rep Power: 11
thini is on a distinguished road
Default Re: OrenJe : Kucing betina untuk `adoption` :)

Tedibear, ada catshow eh kat Dataran Pahlawan? Kul berapa start?
Reply With Quote
  #3  
Old 07-21-2010, 12:37 PM
azieazlie azieazlie is offline
MamaMeow
 
Join Date: Apr 2009
Location: taman medan, p.j
Posts: 177
Rep Power: 11
azieazlie is on a distinguished road
Default Re: OrenJe : Kucing betina untuk `adoption` :)

Quote:
Originally Posted by tediber View Post
Kisahnya,
kucing ini aku pernah jumpa di pejabat 8 bulan yang lalu ketika dia masih kecil. 2 hari kemudian dia hilang. rupa-rupanya dia masih di tempat yang sama cuma tinggal di tempat yang jarang aku jejaki di belakang bangunan.

http://myqza.blogspot.com/2009/10/n-...angn-satu.html

2 minggu lepas, jumpa dia semula. Kurus. Memanjang sahaja badannya. Dia tiada rumah. Homeless. :((

http://myqza.blogspot.com/2010/07/ka...dua-dalam.html

Setakat ini aku masih jaga dia di pejabat. Tidak dapat bawa dia pulang atas masalah yang tidak dapat di elakkan.

Minta jasa baik sesiapa yang sudi adopt dia boleh hubungi aku. Mereka yang di sekitar Melaka di alu-alukan. Di luar Melaka, jika ada yang mahu, dan jika hadir ke Catshow Ahad ini di Dataran Pahlawan, Melaka, boleh aku bawakan.

Harap sangat-sangat jika ada yang sudi.
Terima kasih.


Saya homeless


Saya kurang kasih sayang sebab itu kurus.



Tolong beri saya rumah. :((

Lain-lain gambar oleh di lihat di profile petfinder

http://www.petfinder.my/pets/13104/

Keprihatinan kamu di ucapkan ribuan terima kasih.
[/CENTER][/CENTER][/CENTER]

semoga sesiapa yang berada dimelaka atau yang berdekatan, ada yang sudi menghulurkan kasih sayang pada kucing nie... kucing betina, kesian, kalau dibiarkan akan bertambah lagi nanti... tengok dia, sama macam akk tengok sinba dan sinbad kat office akk nie.. beza nya, dorang jantan dan dah akk mandulkan... tediber, kalau masih tak de yang nak ambil, mandulkan lah dulu kucing tu..
Reply With Quote
  #4  
Old 07-21-2010, 01:32 PM
tediber tediber is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Sep 2009
Location: Bandaraya Melaka Bersejarah
Posts: 164
Rep Power: 11
tediber is on a distinguished road
Default Re: OrenJe : Kucing betina untuk `adoption` :)

thini : dataran Pahlwan pukul 9.00 a.m ahad 25 Julai. :))

azieazlie : Harap2 ada yang sudi. InsyaAllah akan spayed dia :))
__________________
[
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kucing untuk Adoption abgraldo Cat TV and Photos 11 09-01-2011 03:33 PM
macam mana nak dapat cert.2 untuk kucing? GarfieldNana Cats & Kittens 19 08-08-2010 01:55 AM
KucinG Yang Ensem untuk di adopt!! tediber Rescuers & Fosterers 0 06-04-2010 10:19 PM
masalah psl kucing betina yeepi Cats & Kittens 6 03-05-2010 02:17 PM
Makanan yg sesuai untuk si ibu kucing luvnett Health, Disease & Diet 11 02-23-2010 04:05 PM


All times are GMT +8. The time now is 10:36 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.