Go

Go Back   PetFinder.my > PetFinder Lounge > Music

Music What music pleases your ears and makes your body move to the beat?

Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 07-22-2009, 03:25 PM
chemonk's Avatar
chemonk chemonk is offline
Puppet Master~
 
Join Date: Aug 2008
Location: Port Dickson
Posts: 587
Rep Power: 0
chemonk is an unknown quantity at this point
Default trilogi cinta 3 segi

hohoho.. aku baru dengaq lagu nih... syahdu banget!!

poinggg terkena batang idung sendiri...(Sambil nanges dalam guni)...huhuhu
__________________
meoowwwwww~~
Reply With Quote
  #2  
Old 07-22-2009, 03:46 PM
habidaiya's Avatar
habidaiya habidaiya is offline
saanggaaatt suke MeOwww!
 
Join Date: Apr 2009
Location: near to dewan bahasa & pustaka KL
Posts: 268
Rep Power: 11
habidaiya is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to habidaiya Send a message via Skype™ to habidaiya
Default Re: trilogi cinta 3 segi

Quote:
Originally Posted by chemonk View Post
hohoho.. aku baru dengaq lagu nih... syahdu banget!!

poinggg terkena batang idung sendiri...(Sambil nanges dalam guni)...huhuhu
cmner ek lagunyer? xpenah dgr lg rasenyer..hehehe...backdated sket..
Reply With Quote
  #3  
Old 07-22-2009, 03:47 PM
chemonk's Avatar
chemonk chemonk is offline
Puppet Master~
 
Join Date: Aug 2008
Location: Port Dickson
Posts: 587
Rep Power: 0
chemonk is an unknown quantity at this point
Default Re: trilogi cinta 3 segi

ala.. yg salem, kristal ngan hazwan dalam penjara tu nyanyi... tapi yg versi hazwan tu syok.. jiwang giler... huhuhuhu...

-jiwa- kacau-
__________________
meoowwwwww~~
Reply With Quote
  #4  
Old 07-22-2009, 04:12 PM
habidaiya's Avatar
habidaiya habidaiya is offline
saanggaaatt suke MeOwww!
 
Join Date: Apr 2009
Location: near to dewan bahasa & pustaka KL
Posts: 268
Rep Power: 11
habidaiya is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to habidaiya Send a message via Skype™ to habidaiya
Default Re: trilogi cinta 3 segi

Quote:
Originally Posted by chemonk View Post
ala.. yg salem, kristal ngan hazwan dalam penjara tu nyanyi... tapi yg versi hazwan tu syok.. jiwang giler... huhuhuhu...

-jiwa- kacau-
owh...huhuuhu...agak lame xdgr lagu tu.. mase memule kluar lagu tu..adek saye yg slalu nyanyi dlm bilik air..
Reply With Quote
  #5  
Old 07-22-2009, 04:18 PM
chemonk's Avatar
chemonk chemonk is offline
Puppet Master~
 
Join Date: Aug 2008
Location: Port Dickson
Posts: 587
Rep Power: 0
chemonk is an unknown quantity at this point
Default Re: trilogi cinta 3 segi

muhahaha... org nyanyi dlm penjara.. adik ko plak tibai pekik dlm jamban.. hahahahahah... lawak lawak... huhuhu
__________________
meoowwwwww~~
Reply With Quote
  #6  
Old 07-22-2009, 04:25 PM
habidaiya's Avatar
habidaiya habidaiya is offline
saanggaaatt suke MeOwww!
 
Join Date: Apr 2009
Location: near to dewan bahasa & pustaka KL
Posts: 268
Rep Power: 11
habidaiya is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to habidaiya Send a message via Skype™ to habidaiya
Default Re: trilogi cinta 3 segi

Quote:
Originally Posted by chemonk View Post
muhahaha... org nyanyi dlm penjara.. adik ko plak tibai pekik dlm jamban.. hahahahahah... lawak lawak... huhuhu

entah la die...minat sgt lagu tu...
Reply With Quote
  #7  
Old 07-22-2009, 04:33 PM
chemonk's Avatar
chemonk chemonk is offline
Puppet Master~
 
Join Date: Aug 2008
Location: Port Dickson
Posts: 587
Rep Power: 0
chemonk is an unknown quantity at this point
Default Re: trilogi cinta 3 segi

huhu.. aku pun baru suka lagu nih.. sebab ada kena mengena.. huhuhu.. tarik gitar sat nak cari cord...
__________________
meoowwwwww~~
Reply With Quote
  #8  
Old 07-22-2009, 05:36 PM
June June is offline
Animal Lover
 
Join Date: Aug 2008
Location: Tmn Shamelin Perkasa-Kota Kinabalu
Posts: 6,004
Rep Power: 0
June is on a distinguished road
Default trilogi cinta 3 segi

woi!! chemonk,jgnlah sentimental sangat.klu ko nak kenal awek aku blh intro.heheheh!! apa nak risau,ratio lelaki dan pompuan tak balance apa.lelaki lg byk dari pompuan.

Quote:
Originally Posted by chemonk View Post
huhu.. aku pun baru suka lagu nih.. sebab ada kena mengena.. huhuhu.. tarik gitar sat nak cari cord...
Reply With Quote
  #9  
Old 07-23-2009, 02:12 PM
chemonk's Avatar
chemonk chemonk is offline
Puppet Master~
 
Join Date: Aug 2008
Location: Port Dickson
Posts: 587
Rep Power: 0
chemonk is an unknown quantity at this point
Default Re: trilogi cinta 3 segi

Quote:
Originally Posted by June View Post
woi!! chemonk,jgnlah sentimental sangat.klu ko nak kenal awek aku blh intro.heheheh!! apa nak risau,ratio lelaki dan pompuan tak balance apa.lelaki lg byk dari pompuan.
weii.. ko ingat mcm pilih yong tau fu kat pasar mlm ka june... ni kenal lama beb...**sambung main gitar
__________________
meoowwwwww~~
Reply With Quote
  #10  
Old 07-23-2009, 02:29 PM
June June is offline
Animal Lover
 
Join Date: Aug 2008
Location: Tmn Shamelin Perkasa-Kota Kinabalu
Posts: 6,004
Rep Power: 0
June is on a distinguished road
Default trilogi cinta 3 segi

muahahahah!! aku cuma nak bg pesanan,ko byk pilihan.tinggal pilih yg mana sesuai.mcm aku ni tak byk pilihan sebab lelaki dah kurang kat malaysia.byk pula yg gay.aku kena bersaing dgn lelaki nak dptkan lelaki.bukan setakat nak bersaing dgn pompuan.hehehhe!! nasib baik aku dah kahwin klu tak jd bujang tua trang tang tang

Quote:
Originally Posted by chemonk View Post
weii.. ko ingat mcm pilih yong tau fu kat pasar mlm ka june... ni kenal lama beb...**sambung main gitar
Reply With Quote
  #11  
Old 07-23-2009, 02:33 PM
chemonk's Avatar
chemonk chemonk is offline
Puppet Master~
 
Join Date: Aug 2008
Location: Port Dickson
Posts: 587
Rep Power: 0
chemonk is an unknown quantity at this point
Default Re: trilogi cinta 3 segi

Quote:
Originally Posted by June View Post
muahahahah!! aku cuma nak bg pesanan,ko byk pilihan.tinggal pilih yg mana sesuai.mcm aku ni tak byk pilihan sebab lelaki dah kurang kat malaysia.byk pula yg gay.aku kena bersaing dgn lelaki nak dptkan lelaki.bukan setakat nak bersaing dgn pompuan.hehehhe!! nasib baik aku dah kahwin klu tak jd bujang tua trang tang tang

hahahaha... klu mcm tu.. ko kenenkan kat aku 4 org sekali gus... senang sikit trus penuh kuota... kih kih kih
__________________
meoowwwwww~~
Reply With Quote
  #12  
Old 07-23-2009, 02:38 PM
June June is offline
Animal Lover
 
Join Date: Aug 2008
Location: Tmn Shamelin Perkasa-Kota Kinabalu
Posts: 6,004
Rep Power: 0
June is on a distinguished road
Default trilogi cinta 3 segi

cit!! tak guna punya malaun ni.ada ati nak kahwin 4 pula tu

Quote:
Originally Posted by chemonk View Post

hahahaha... klu mcm tu.. ko kenenkan kat aku 4 org sekali gus... senang sikit trus penuh kuota... kih kih kih
Reply With Quote
  #13  
Old 07-23-2009, 02:41 PM
chemonk's Avatar
chemonk chemonk is offline
Puppet Master~
 
Join Date: Aug 2008
Location: Port Dickson
Posts: 587
Rep Power: 0
chemonk is an unknown quantity at this point
Default Re: trilogi cinta 3 segi

ilex june.. aku guro je.. hahah.. aku dah ilang satu pon serabai gila babai.. lagi nak ilang 4.. hahaha... tapi mak aku ckp nnht dia pi cari depan umah je senang...

p/s: mcm cari stray cat kat kedai la plak kan.. huhuhuhu
__________________
meoowwwwww~~
Reply With Quote
  #14  
Old 07-23-2009, 02:49 PM
June June is offline
Animal Lover
 
Join Date: Aug 2008
Location: Tmn Shamelin Perkasa-Kota Kinabalu
Posts: 6,004
Rep Power: 0
June is on a distinguished road
Default trilogi cinta 3 segi

tau takpe.heheheheheh!! suami aku kata,klu ada 2 bini mcm aku,dia angkut kain baju terus balik kampung.wakakakkakak!!! rupanya korang ni tak steadylah.itu baru sikit.tgk kami org pompuan,lg steady.blh tahan dgn suma pancaroba. aku setujulah klu org kata men are simple creatures

Quote:
Originally Posted by chemonk View Post
ilex june.. aku guro je.. hahah.. aku dah ilang satu pon serabai gila babai.. lagi nak ilang 4.. hahaha... tapi mak aku ckp nnht dia pi cari depan umah je senang...

p/s: mcm cari stray cat kat kedai la plak kan.. huhuhuhu
Reply With Quote
  #15  
Old 07-23-2009, 02:57 PM
nastygurlz's Avatar
nastygurlz nastygurlz is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Apr 2009
Location: damansara
Posts: 544
Rep Power: 11
nastygurlz is on a distinguished road
Default Re: trilogi cinta 3 segi

Quote:
Originally Posted by June View Post
tau takpe.heheheheheh!! suami aku kata,klu ada 2 bini mcm aku,dia angkut kain baju terus balik kampung.wakakakkakak!!! rupanya korang ni tak steadylah.itu baru sikit.tgk kami org pompuan,lg steady.blh tahan dgn suma pancaroba. aku setujulah klu org kata men are simple creatures
agreed with kak june

p/s: sori ekk tibe2 nyampuk..
__________________
Reply With Quote
  #16  
Old 07-23-2009, 03:12 PM
chemonk's Avatar
chemonk chemonk is offline
Puppet Master~
 
Join Date: Aug 2008
Location: Port Dickson
Posts: 587
Rep Power: 0
chemonk is an unknown quantity at this point
Default Re: trilogi cinta 3 segi

ye ke june... mcm tak caya je... hak hak hak!!
__________________
meoowwwwww~~
Reply With Quote
  #17  
Old 07-23-2009, 03:13 PM
booboo's Avatar
booboo booboo is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Jun 2009
Location: kota damansara cat town
Posts: 585
Rep Power: 11
booboo is on a distinguished road
Default Re: trilogi cinta 3 segi

Quote:
Originally Posted by June View Post
tau takpe.heheheheheh!! suami aku kata,klu ada 2 bini mcm aku,dia angkut kain baju terus balik kampung.wakakakkakak!!! rupanya korang ni tak steadylah.itu baru sikit.tgk kami org pompuan,lg steady.blh tahan dgn suma pancaroba. aku setujulah klu org kata men are simple creatures
btoi3...sokong kak june.
nyampok jugak
Reply With Quote
  #18  
Old 07-23-2009, 04:25 PM
linda_gamble's Avatar
linda_gamble linda_gamble is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Mar 2009
Location: putrajaya
Posts: 1,056
Rep Power: 12
linda_gamble is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to linda_gamble
Default Re: trilogi cinta 3 segi

yelah..

pompuan kan tulang rusuk lelaki..
erm...tangan yang menghayun buaian boleh mengoncang dunia..

hebatkan pompuan....

trilogi cinta 3 segi..
first dengar seram gak..siap dalam youtube ada gambar dier n rakan2 plak
pastue dier gantung dirie lam penjara,,sbb tunang dier larie ngan orang lain di saat-saat diorang hampir disatukan....sedey jugak...

tapie skang dah banyak sangat versi..
yang sedey dah jadik cam lagu kiki lala...
Reply With Quote
  #19  
Old 07-23-2009, 04:35 PM
June June is offline
Animal Lover
 
Join Date: Aug 2008
Location: Tmn Shamelin Perkasa-Kota Kinabalu
Posts: 6,004
Rep Power: 0
June is on a distinguished road
Default trilogi cinta 3 segi

aik?? tak caya ke?? abis tu kenapa org pompuan yg dikasih anugerah utk mengandung dan melahirkan anak?? aku rasalah klu org lelaki yg bunting dan beranak,mau pecah spital dgn suara korang menjerit & melolong.wakakakakakak!!!

camnilah,aku bg contoh. ari tu suami aku lepak kat rmh sehari suntuk.bila aku balik dia buat beberapa housework.aku tanya ini dah buat,blm dia jwb,itu dah buat blm,yg tu?? blm juga.hah!! klu aku yg ada kat rmh,suma kerja selesai wei!! suami aku kata byk kerja kat rmh nak buat.dia kata mmg susah jd housewife ni.aku kata kat dia,klu aku yg kat rmh aku blh multi task so kerja rmh blh siap dgn cepat.inilah kelebihan org pompuan ada lelaki takde we can multask & juggle better than men

Quote:
Originally Posted by chemonk View Post
ye ke june... mcm tak caya je... hak hak hak!!
Reply With Quote
  #20  
Old 07-23-2009, 05:37 PM
chemonk's Avatar
chemonk chemonk is offline
Puppet Master~
 
Join Date: Aug 2008
Location: Port Dickson
Posts: 587
Rep Power: 0
chemonk is an unknown quantity at this point
Default Re: trilogi cinta 3 segi

Quote:
Originally Posted by June View Post
aik?? tak caya ke?? abis tu kenapa org pompuan yg dikasih anugerah utk mengandung dan melahirkan anak?? aku rasalah klu org lelaki yg bunting dan beranak,mau pecah spital dgn suara korang menjerit & melolong.wakakakakakak!!!

camnilah,aku bg contoh. ari tu suami aku lepak kat rmh sehari suntuk.bila aku balik dia buat beberapa housework.aku tanya ini dah buat,blm dia jwb,itu dah buat blm,yg tu?? blm juga.hah!! klu aku yg ada kat rmh,suma kerja selesai wei!! suami aku kata byk kerja kat rmh nak buat.dia kata mmg susah jd housewife ni.aku kata kat dia,klu aku yg kat rmh aku blh multi task so kerja rmh blh siap dgn cepat.inilah kelebihan org pompuan ada lelaki takde we can multask & juggle better than men
hahaha... tu la pasal korg kene kerja untuk laki... sebab laki tak bleh buat ker ja korg.. laki bleh jadi bos je goyang kaki.... hahahahahaha **gelak guling-guling
__________________
meoowwwwww~~
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Soal Jawal Kemusykilan Agama Dari Segi Pemgembirian Bintanang Peliharaan ashleywong General Discussion 15 10-04-2008 03:52 PM


All times are GMT +8. The time now is 05:09 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
 

Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Cuteness Meter
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Mobile
iPhone & iPod App
Android App

Social Media
Facebook
Twitter
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my. All rights reserved.