View Single Post
  #1  
Old 04-08-2013, 12:01 PM
nani nani is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Nov 2009
Location: Kajang
Posts: 120
Rep Power: 13
nani is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to nani Send a message via Skype™ to nani
Exclamation URGENT!!! My poor cat is lost

Salam dan selamat sejahtera.. Kepada sume ahli Forum.. Please help me!!!!....

Click image for larger version

Name:	IMG-20130330-WA0000.jpg
Views:	265
Size:	41.3 KB
ID:	11843

Click image for larger version

Name:	IMG-20130402-WA0002.jpg
Views:	193
Size:	50.5 KB
ID:	11844

2 hari lepas kucing saya terlepas daripada rumah. waktu itu saya tiada dirumah, yang ada roomate yang lain.. Kucing ini adalah kucing indoor.. pernah skali terlepas tetapi x sampai 4-5 jam dia akan balik ke rumah untuk makan.. Masa sya tiada dirumah, slalunya saya akan kurung dalam sangkar, tapi kali ini sebab ada urgent kat rumah saya terlupa nak kurung.. Jadi bila balik CIko dah takde kat rumah.. Saya risau jika dia dimakan anjing atau dilanggar, tetapi bila round xde nampak tanda2 tu.. jadi akhirnya saya dapat rasakan seolah ada seseorg yang sudah ambil.. mungkin rescue atau lain.. Jika sesiapa terjumpa.. sila lah dan tolong pulangkan kucing saya ni..

Kawasan perumahan area Taman Universiti, Jalan Pintar.
(Kawasan perumaha yang hujung dan ada guard)
hubungi 0193870373
Reply With Quote