View Single Post
Old 04-09-2009, 05:16 PM
PetFinder Guru

adamyala is on a distinguished road
Default Re: Fright Night !!!! Whoaaahahahahaha.

Quote:
Originally Posted by June View Post
mestilah the hot guy June punya dulu. My sister said June's gundak as Man's gundik.hehehehe!!!
Wahh...kemain lagik sumer ko punyer gundak ek ?

Abes aku ape hal ??? Tak aci la camni June

Quote:
ah!! mcm Charlene cakap my father punya kilanglah tu.mula2 nak cari kilang kat Sabah lepas nak cari kilang kat Semenanjung pula.mcm lah aku ni begitu free kira berapa kilang ada kat Malaysia ni. Mau tak tensyen Madam. Suma mau ini hari.Klu kilang bapa aku bolehlah
Okey la tu June...betul la ape yg Charlene ckp tu...ko anggap aje sumer kilang kat mesia ni daddy ko punyer. Haa...baru sng ko nak deal... senang ko nak wat keje betul tak

Quote:
alah!! dgn penuh style ko masuk ke Vampire Club pun sudahnya kena cekik juga dgn hantu2 kat sana.wkakakakakak!!
aku rela June....janji yg cekik aku tu yg hensem punyer vampire. Ala-ala muker hantu twilight si robert pattinsen tuh

Quote:
Originally Posted by blackie007 View Post
ooooiiiii....nak cause jeles fight ah?? that handsome drummer is certified June punya la.....he was not winking at me.....cuma ade abu masuk mata dia.
ala Blackie...tak nak ngaku pulak....I saw you what....wink wink at him also....shake shake your booty some more to his drum beat

Quote:
wah.....ade gaya lor......ahemm!!!

but sorry to inform you, before you manage to speak, the minute you step out of your white limo, all the vampires dah descend on you and take bites out of you lor.....so be careful when you drink at the club after that ya? you wouldn't want your bloody mary to leak out of the holes in your neck and ruin that beautiful white gown of yours.
I know you are pulling my leg only la Blackie....
where got like that one....your vampire club members all highly educated vampires one laa. Very gentle...invite me for a drink first...then only bite bite one lorr...

My beautiful white gown ......OH MY GAWDD .....ITS RUINED !!!!

Last edited by adamyala; 04-09-2009 at 05:22 PM.