View Single Post
Old 05-27-2010, 11:08 PM
PetFinder Guru

MidnightMaiden is on a distinguished road
Default Re: Irresponsible vets

Quote:
Originally Posted by nur azua View Post
salam..

psl vet kt genting klang tu..mmg ade dgr cite vet tu xbgs..n pnah sbbkn kematian gp kwn sy..anyway..i already blacklist the vet..nama clinic tu klinik haiwan genting klang..xpyhla pegi..dhla clinic dr luar pon tgk xlalu..huhuh
*midnightmaiden,klinik tu ke??*
Wawa, nama sebenar klinik dirahsiakan bagi mengelakkan fitnah Almaklumlah, bukan saya yg firsthand kena ngan the vet, so biarlah org punya badan yg reveal sendiri (tapi..rasanya kat jln genting kelang tu mmg ada vet tu satu je kan )

But I do have to say, pernah ada experience ngan dia, and he seems to know what he's doing when it comes to cats. In fact, dia pernah operate potong kaki this stray cat yg dah terkulai & rasanya he didn't charge too expensive. So, adalah jugak kebaikan vet ni. wallahuallam maybe he was having a bad day.

Tapi yg 2nd vet tu mmg I tak berkenan sejak dulu lagi. My friend's cat jatuh from her condo and patah dua2 kaki belakang...chronic at that time.. & the vet cakap kalau nak treat the cat,surgery etc, my friend kena bring him over herself to his clinic in Nilai! (mak oii jauhnya)

My friend ended up bawak her cat tu the Animal Hosp. There she was charged >RM4k for surgery etc tapi tak baik2 jugak kaki. Bila bil dah melambung sgt, she took her cat back to this vet in jln Gombak... and the vet cakap - ingatkan hari tu my friend not serious about having her cat operated...if he knew she was serious, he could've arranged transportation to bring the cat to Nilai.

Takkan la kaki kucen tu terkulai2 my friend tak serious about treating him!!! I suspect this doc ingat org tak mampu nak bayar kot.