View Single Post
Old 05-28-2010, 10:48 AM
PetFinder Guru

kuntum is on a distinguished road
Default Re: Irresponsible vets

Quote:
Originally Posted by MidnightMaiden View Post
Tapi yg 2nd vet tu mmg I tak berkenan sejak dulu lagi. My friend's cat jatuh from her condo and patah dua2 kaki belakang...chronic at that time.. & the vet cakap kalau nak treat the cat,surgery etc, my friend kena bring him over herself to his clinic in Nilai! (mak oii jauhnya)

My friend ended up bawak her cat tu the Animal Hosp. There she was charged >RM4k for surgery etc tapi tak baik2 jugak kaki. Bila bil dah melambung sgt, she took her cat back to this vet in jln Gombak... and the vet cakap - ingatkan hari tu my friend not serious about having her cat operated...if he knew she was serious, he could've arranged transportation to bring the cat to Nilai.

Takkan la kaki kucen tu terkulai2 my friend tak serious about treating him!!! I suspect this doc ingat org tak mampu nak bayar kot.
Geram la bila baca pasal vet sorang ni.. Ada ke boleh cakap amcam tu kat costumer..amboiii..sedap je ye nak bagi macam2 alasan ye...vet tu macam malas nak tengok kes2 besar.....org macam ni kalau ramai dah kena...patut kena lucutkan nama dia dan tarik balik lesen vey kalau dah PEMALAS dan DOUBLE STANDARD...kalau kucing lawa2 je kot dia layan..kucing2 kampung atau strays he won't care less...tak suka la vet macam ni...