Thread: new here :)
View Single Post
  #2  
Old 06-11-2009, 06:11 PM
rozzygee's Avatar
rozzygee rozzygee is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Dec 2008
Location: Selayang Heights
Posts: 548
Rep Power: 14
rozzygee is on a distinguished road
Default Re: new here :)

Quote:
Originally Posted by meowmeow View Post
helloooo.
im new here. by the way my name is nurul.
:)
i have kitten.
exotic shorthair.
and mata dia selalu berair. macam mana na kurang kan air tu?
bawah mata dia da kuninggg..
uwaaa...
susah la na jaga mereka!
Hai Nurul! Welcome to PF yer

Exotic shorthair mmg mcm tu la Nurul. My vet kata, matanya berair sbb untuk jadikannya matanya selalu bersinar dan cantik.. Sepanjang hayat jenis ni matanya selalu berair. Kena rajin lap dgn damp cloth. Kekuningan tu apabila airmata dia dibiarkan agak lama sbb tak lap. Kalau lagi lama, kuning tu akan jadi mcm merah bila lap. Jaga exotic shorthair ni kita kena rajin menjaganya.. tak de pilihan heheh..

Kalau nak tau lebih lanjut sila refer kat thread Kulaifornia Cattery, En. Razani.
__________________
The way you handle the problem that matters most not the quantity of problem solved.. (http://dearcats.blogspot.com)
Reply With Quote