Thread: Juadah Berbuka
View Single Post
  #93  
Old 08-26-2009, 03:32 PM
hatemetoday's Avatar
hatemetoday hatemetoday is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Aug 2008
Location: Lumayan, Tasik Permaisuri
Posts: 1,155
Rep Power: 15
hatemetoday is on a distinguished road
Default Re: Juadah Berbuka

Quote:
Originally Posted by imann View Post
penempatan tak bape high class mcm tmpt akak ni pun harga melinjak naik..ini kan plak area high class...mmg dorang wat duit time ni....

jiran sebelah umah dok komplen...dia beli bubur kacang 1bekas kecik tu...rm3.50 wooo!!!....udah mcm harga nasi goreng aku rasa....kalau beli kacang + santan + gula sikit tak abis rm5 kot...seperiuk dpt....puas makan....

tp ye lah....org bekerja ni....susah sikit le....
pssttt imann...kaminye penempatan highclass = ala2 penempatan klompok marhein pprt jaa...ala2 haiklas nan ado..wakakka..

itu yg tesebak hati tuh...oang2 meniaga seme nak untung jek lebey..bukan kighe nak buat amalan meniaga ikheless...eh hari tu ade sape ke kasik talian kdhnp tuh? moh kita mengadu kat datuk sabri semaill....
__________________
Meekee.Boy.Itam.Amad.Acap.Milo.Mimi
Reply With Quote