Thread: Juadah Berbuka
View Single Post
  #1  
Old 08-05-2009, 04:32 PM
kitty_inky's Avatar
kitty_inky kitty_inky is offline
PetFinder Guru
 
Join Date: Aug 2008
Location: kuala lumpur
Posts: 353
Rep Power: 14
kitty_inky is on a distinguished road
Default Juadah Berbuka

Since dah ada thread kuih raya ,sempena ramadhan yang bakal menjelang takbeberapa lama lagi, kebanyakan dari kita semua nye perantau.segelintir jer yang lahir kat kota ni.ime pose ni mula la teringin macam macam kan...?
Dari bubor lambok sampaila ayam golek.

I like to go to bazar ramadhan taman melawati .memang meriah.Bagi org yang tak pandai sangat memasak macam i ni, bazar ramadhan la tempat mencari juadah.hehehehe.My favourite kat sana tauhu Aloha.tauhu tu disumbat kentang lecek, daging cicncang ngan sayur. .berair liur den.hehehehehehe.Not just that i suka observed nama makanan kat sana.fuyo semua nama artis.kek lapis mawi la,dan macam -macam lagi.
bagi u all pulak macam mana?
__________________
I am one of the animal lover's yo!!
Reply With Quote