View Single Post
Old 09-06-2010, 04:10 PM
PetFinder Guru

Felix The Cat is on a distinguished road
Default Re: Pictures of My Cats

Quote:
Originally Posted by MiaMelissa View Post
tak pe la,u...i pon bukan kenal nurul sangat..so, tak elok untuk i cakap2 pasal u.i dengar dari kawan i yang dah 14 tahun i kawan.dulu dia penah nak beli dengan u solid blue kitten dlh u.masa tu, ade 2-3 ekor kitten.lama dah.about 3 tahun lepas.

tapi, apa-apa pun, nurul kena make sure no more breeding. dah ramai tengah baca ni sekarang. nurul kena buat seperti apa yang nurul katakan. if nurul tak cukup bajet nak neuter the rest, let me know. i boleh sumbangkan sum money untuk tolong nurul. i bukan apa. i takut. nurul dah tercakap pasal perjuangkan neuter/ spay. so, nurul akan jadi ikutan orang. orang akan set dalam kepala masing-masing yang nurul IS NOT a breeder.sebab dia perjuangkan neuter/ spay.

nurul sekali-kali tidak boleh breed dah. melainkan nurul nekad nak jadi breeder.tapi, ingat ye,sayang. breeder ada 2 jenis. Ethical registered breeder OR byb..nurul pilih sendiri yang mana satu nurul nak jadi untuk kebaikan nurul kelak yer.
Ha.... tau pun you the last time I had kittens was about 3 years ago. Memang nak jual tapi last last Kak Noor yang adopt the two blue kittens.

La.... ramai yang cakap tapi tak serupa bikin my friend. No body is perfect in this world. We all have our dreams and ambitions but its a matter of doing it or not.

I memang memperjuangkan Neuter/Spay and against BYB who produces kittens from the same mother 3 or 4 times a year. At least my cats is not a breeding maching that produces batches of litter now and then. Like I said the last batch was 3 years ago and you yourself said it. After that until NOW... no kittens was born until the Exotic Kittens tu pun sebab previous owner nak cucu and so did I. That I admit. But like everyone .... who doesn't want kittens right? I am sure you pun ada kittens from your cats....

As for the money .... thank you for your offer but I must decline as I don't have any financial problems... but its very kind of you to offer.

For information, 90% of my male cats are nuetered No further breeding plan at this point of time or in the future.

Felix The Cat - Dee wonderful wonderful cat!
http://felixthecats.weebly.com
http://livinginmyworld-phyllis.blogspot.com/